Pavla Poláková
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy
New Marketing Trends
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je charakterizovat marketing, definovat nové marketingové trendy a následně vyhodnotit, které trendy jsou v organizacích nejvyužívanější. První část bakalářské práce se zabývá charakteristikou marketingu, marketingové komunikace a definuje jednotlivé přístupy a strategie. V druhé části jsou vymezené marketingové trendy a to: Guerilla marketing, Promotional marketing, …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to describe marketing, to define new marketing trends and then to assess which trends are the most frequently used in organizations. The first part of this thesis deals with the characteristics of marketing, marketing communication and the various approaches and strategies. In the second part, the marketing trends are defined as follows: Guerilla marketing, Promotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: Eva Švecová
- Oponent: Martin Koudela
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
Yelena Khegay -
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Komunikační program uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh.
Filip Zelenka -
Virtuální simulační model systému automatické převodovky
Jan Vrba -
Laboratorní model automobilové komunikační sběrnice FlexRay
Jan Raszka -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova