Možnosti využití moderních herních enginů ve výuce biologie – Jan Trubač
Jan Trubač
Diplomová práce
Možnosti využití moderních herních enginů ve výuce biologie
Possibilities of Using Modern Game Engines in the Teaching of Biology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních herních enginů, a to Unreal Enginu 4 v oblasti mikrobiologie a anatomie člověka. V první části práce jsou popsány základy Physically–based vykreslování společně s porovnáním dvou hlavních přístupů při vytváření materiálů. V souvislosti s PBR (Physically–based Rendering) jsou popsány i možnosti nasvícení scén. Další kapitola je věnována technikám …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities of using modern game engines, namely Unreal Engine 4, in the field of microbiology and human anatomy. The first part of the thesis describes the basics of Physically-based rendering together with the comparison of two main approaches in material creation. In the context of Physically-based Rendering (PBR) the possibilities of lighting the scenes are also described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUBAČ, Jan. \textit{Možnosti využití moderních herních enginů ve výuce biologie}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/yhwzgp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Steganography for Computer Graphics
Richard Gono -
Počítačová grafika
Radim Pinkava