Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka – Khanh Linh Nguyenová
Khanh Linh Nguyenová
Bakalářská práce
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Analysis and proposal of the communication strategy of the brand Hami with a focus on infant formulas
Anotace:
Marketingová komunikace kojeneckých mlék se potýká s tématem, jak účinně oslovit spotřebitele v konkurenčním prostředí a neporušovat přitom regulace kodexu proti škodlivým marketingovým postupům. Tato bakalářská práce si klade za cíl doporučit a navrhnout komunikační strategii značky Hami pro kojenecká mléka za pomocí analýzy marketingové komunikace za rok 2019, zmapování konkurenční situace na trhu …víceAbstract:
The subject of marketing communication of infant milk formulas is confronted with the topic of how to effectively reach potential consumers in a competitive environment while not violating the regulations of the Code against harmful marketing practices. The aim of this bachelor thesis is to propose a communication strategy of the brand Hami focusing on baby formulas using analysis of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Huyen Trang Dinhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HILIC separace nukleových bází, nukleosidů a nukleotidů na kapilárních kolonách
Natálie Hochmanová -
Posouzení nutriční kvality rostlinných a živočišných lipidů pomocí indexů atherogenicity a trombogenicity
Markéta Blažková -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Interakce bifidobakterií a klostridií ve střevní mikrobiotě kojenců
Blanka Krausová -
Výživa a další charakteristiky dětí do 1 roku věku
Radka NOVOTNÁ -
Problematika výživy kojenců a batolat
Sabina SVOBODOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova