Khanh Linh Nguyenová

Bachelor's thesis

Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka

Analysis and proposal of the communication strategy of the brand Hami with a focus on infant formulas
Abstract:
Marketingová komunikace kojeneckých mlék se potýká s tématem, jak účinně oslovit spotřebitele v konkurenčním prostředí a neporušovat přitom regulace kodexu proti škodlivým marketingovým postupům. Tato bakalářská práce si klade za cíl doporučit a navrhnout komunikační strategii značky Hami pro kojenecká mléka za pomocí analýzy marketingové komunikace za rok 2019, zmapování konkurenční situace na trhu …more
Abstract:
The subject of marketing communication of infant milk formulas is confronted with the topic of how to effectively reach potential consumers in a competitive environment while not violating the regulations of the Code against harmful marketing practices. The aim of this bachelor thesis is to propose a communication strategy of the brand Hami focusing on baby formulas using analysis of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Huyen Trang Dinhová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80336