Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka – Khanh Linh Nguyenová
Khanh Linh Nguyenová
Bachelor's thesis
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Analysis and proposal of the communication strategy of the brand Hami with a focus on infant formulas
Abstract:
Marketingová komunikace kojeneckých mlék se potýká s tématem, jak účinně oslovit spotřebitele v konkurenčním prostředí a neporušovat přitom regulace kodexu proti škodlivým marketingovým postupům. Tato bakalářská práce si klade za cíl doporučit a navrhnout komunikační strategii značky Hami pro kojenecká mléka za pomocí analýzy marketingové komunikace za rok 2019, zmapování konkurenční situace na trhu …moreAbstract:
The subject of marketing communication of infant milk formulas is confronted with the topic of how to effectively reach potential consumers in a competitive environment while not violating the regulations of the Code against harmful marketing practices. The aim of this bachelor thesis is to propose a communication strategy of the brand Hami focusing on baby formulas using analysis of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80336
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Huyen Trang Dinhová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYENOVÁ, Khanh Linh. \textit{Analýza a~návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2019. Available from: https://theses.cz/id/yhxjx9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
HILIC separace nukleových bází, nukleosidů a nukleotidů na kapilárních kolonách
Natálie Hochmanová -
Posouzení nutriční kvality rostlinných a živočišných lipidů pomocí indexů atherogenicity a trombogenicity
Markéta Blažková -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Interakce bifidobakterií a klostridií ve střevní mikrobiotě kojenců
Blanka Krausová -
Výživa a další charakteristiky dětí do 1 roku věku
Radka NOVOTNÁ -
Problematika výživy kojenců a batolat
Sabina SVOBODOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova