Khanh Linh Nguyenová

Bakalářská práce

Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka

Analysis and proposal of the communication strategy of the brand Hami with a focus on infant formulas
Anotace:
Marketingová komunikace kojeneckých mlék se potýká s tématem, jak účinně oslovit spotřebitele v konkurenčním prostředí a neporušovat přitom regulace kodexu proti škodlivým marketingovým postupům. Tato bakalářská práce si klade za cíl doporučit a navrhnout komunikační strategii značky Hami pro kojenecká mléka za pomocí analýzy marketingové komunikace za rok 2019, zmapování konkurenční situace na trhu …více
Abstract:
The subject of marketing communication of infant milk formulas is confronted with the topic of how to effectively reach potential consumers in a competitive environment while not violating the regulations of the Code against harmful marketing practices. The aim of this bachelor thesis is to propose a communication strategy of the brand Hami focusing on baby formulas using analysis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Huyen Trang Dinhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80336