Ladislav URBAN
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu
New trends in marketing
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Byly vybrány dva světové trendy marketingu, a to mobilní marketing a internetový marketing. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik, vývoj a formy. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které bylo prováděno …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing" and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. Two world marketing trends have been selected, namely mobile marketing and internet marketing. The individual trends in detail, their origin and evolution and frequently used forms are specified in the theoretical part. In the practical part, a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBAN, Ladislav. Nové trendy v marketingu. Cheb, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy marketingu v umění
Ivan Kubál -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích
Filip Mráz -
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
Niki Cassolová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Marie Jurošová