Typologie zákazníků na trhu cestování – Petra Halfarová
Petra Halfarová
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu cestování
Customer Typology on the Travel Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním zákazníků na trhu cestovních pobytů. Cílem bylo sestavit jejich typologii. Výzkum se zabýval názory a možnostmi cestování, které spotřebitelé využívají. Dále byla zjišťována motivace spotřebitelů k cestování. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a z výsledku vyplynulo, že spotřebitelé spíše preferují individuální cestování před organizovaným. Ve …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the behaviour of customers in the travel market. The aim was to compile their typology. This research deals with the opinions and travel options which the consumers used. Additionally, the reason for the consumers to travel was also determined. The evaluation was carried out on the basis of a survey and the results showed that consumers preferred individual travel over …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro zdrojový trh Ruska
Saška Saška -
Cestovní ruch v Rakousku
Nikola Mrázková -
Medicínský cestovní ruch
Petra Korf Dickerson -
Japonská etika a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch
Šárka Roubíčková -
Analýza vybraného segmentu trhu cestovního ruchu - senioři (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Zuzana Šafránková -
Produkty cestovního ruchu pro trh Skandinávie a Finsko
Kristýna Sabolová -
Analýza trhu mobilních komunikací a jejich vliv na cestovní ruch
Anna Kodetová