Corporate design jako integrální součást firemní kultury – Kateřina Skalická
Kateřina Skalická
Bachelor's thesis
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Corporate design as an integral part of corporate culture
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na corporate design jako integrální součást firemní kultury. V práci je popsáno, jak vypadá dobrá firemní kultura a jak vypadá dobrý corporate design, především to, jak corporate design ovlivňuje zaměstnance. V práci je zanalyzován coporate design vybrané společnosti a následně jsou navržena opatření na zlepšení corporate designu vybrané společnosti.Abstract:
The bachelor thesis is focused on corporate design as an integral part of corporate culture. The thesis describes what a good corporate culture looks like and what a good corporate design looks like, especially how corporate design affects employees. The thesis analyzes the coporate design of the selected company and then measures to improve the corporate design of the selected company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/owf67/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate design of DVS Inc.
Maryia Novikava -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova