Efektivita titulní strany tiskovin z pohledu neuromarketingu – Bc. Naďa Nekorancová
Bc. Naďa Nekorancová
Bakalářská práce
Efektivita titulní strany tiskovin z pohledu neuromarketingu
Efficiency of tittle-page of prints from the perspective of neuromarketing
Abstract:
The bachelor thesis examines the efficiency of Avon cosmetics front pages from the perspective of neuromarketing. The theoretical part defines terms such as neuromarketing and eye-tracking, describes design methods used in marketing, and examines the psychology and behaviours behind the decision making processes when purchasing a product. The practical part focuses on research consisting of eye-tracking …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá efektivitou titulných stránok z pohľadu neuromarketingu. Teoretická časť vymedzuje pojmy ako je neuromarketing, Eye-Tracking, popisuje dizajn v marketingu, ďalej sa venuje kognitívnej psychológií a nákupnému rozhodovaciemu procesu. Praktická časť je zameraná na výskum pomocou očnej kamery a následnom dotazníku. Hlavným cieľom bakalárskej práce je overiť pomocou metódy Eye …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wtty6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu