Bc. Naďa Nekorancová

Bakalářská práce

Efektivita titulní strany tiskovin z pohledu neuromarketingu

Efficiency of tittle-page of prints from the perspective of neuromarketing
Abstract:
The bachelor thesis examines the efficiency of Avon cosmetics front pages from the perspective of neuromarketing. The theoretical part defines terms such as neuromarketing and eye-tracking, describes design methods used in marketing, and examines the psychology and behaviours behind the decision making processes when purchasing a product. The practical part focuses on research consisting of eye-tracking …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá efektivitou titulných stránok z pohľadu neuromarketingu. Teoretická časť vymedzuje pojmy ako je neuromarketing, Eye-Tracking, popisuje dizajn v marketingu, ďalej sa venuje kognitívnej psychológií a nákupnému rozhodovaciemu procesu. Praktická časť je zameraná na výskum pomocou očnej kamery a následnom dotazníku. Hlavným cieľom bakalárskej práce je overiť pomocou metódy Eye …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní