Alternativní školství kritickýma očima, vzdělávání pro budoucnost – Adéla Němcová
Adéla Němcová
Bakalářská práce
Alternativní školství kritickýma očima, vzdělávání pro budoucnost
Alternative education with critical eyes, education for the future
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem alternativního školství, a následně Montessori vzděláváním. Teoretická část je zaměřena na popis alternativního školství, a dále na Montessori vzdělávání, včetně přínosů a kritiky. Zároveň je poukázáno na souvislost alternativního vzdělávání s oborem sociální pedagogiky. Praktická část je zaměřena na zjišťování informovanosti rodičů a jejich postojů k alternativnímu …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the description of alternative education, and subsequently Montessori education. The theoretical part is focused on the description of alternative education, and on Montessori education, including benefits and criticism. At the same time, the connection between alternative education and the field of social pedagogy is pointed out. The practical part is focused on ascertaining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ifili/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Barbara Strobachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. František Trapl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Důvody rodičů pro výběr Montessori mateřské školy
Edita Javorská -
Les éléments de la pédagogie Montessori dans l'enseignement du FLE au collège
Amálie Vojáčková -
Příprava dětí na výuku čtení a psaní v Montessori mateřských školách
Milena Malá -
Práce s výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori
Marta DROZDOVÁ -
Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika
Daniela Bagarová -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Lesní pedagogika
Jiří Čech