Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu – Bc. Nikola Kakáčová
Bc. Nikola Kakáčová
Master's thesis
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
Specifics of Integrated Marketing Communication in Field of Wedding Fashion Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na specifiky marketingové komunikaci v oblasti fashion marketingu s konkrétním zaměřením na svatební módu. Kde je dále rozebrán rozdíl mezi klasickou marketingovou komunikací, marketingovou komunikací z pohledu fashion marketingu a z pohledu svatební módy. Dále jsou rozebrány pojmy, jako event marketing, sponzoring a veletrhy, které patří mezi specifické marketingové …moreAbstract:
This thesis focuses on the specifics of marketing communications in the field of fashion marketing with particular focus on wedding fashion. Where is further analyze the distinction between traditional marketing communications, marketing communications in terms of fashion marketing from the perspective of bridal fashion. Are also discussedconcepts such as event marketing, sponsorship and exhibitions …moreKeywords
Fasion marketing Marketingový mix Komunikační mix Reklama Podpora prodeje Vztahy s veřejností Přímý marketing Osobní prodej Segmentace trhu Event marketing Sponzoring Veletrh Marketingový výzkum. Fashion Marketing Marketing Mix Communication Mix Advertising Sales Promotion Public Relations Direct Marketing Market Segmentation Sponsorship Fair Marketing Research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zuye6/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAKÁČOVÁ, Nikola. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/yid2ca/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Michal KOVÁČ -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová