Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu – Bc. Nikola Kakáčová
Bc. Nikola Kakáčová
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
Specifics of Integrated Marketing Communication in Field of Wedding Fashion Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na specifiky marketingové komunikaci v oblasti fashion marketingu s konkrétním zaměřením na svatební módu. Kde je dále rozebrán rozdíl mezi klasickou marketingovou komunikací, marketingovou komunikací z pohledu fashion marketingu a z pohledu svatební módy. Dále jsou rozebrány pojmy, jako event marketing, sponzoring a veletrhy, které patří mezi specifické marketingové …víceAbstract:
This thesis focuses on the specifics of marketing communications in the field of fashion marketing with particular focus on wedding fashion. Where is further analyze the distinction between traditional marketing communications, marketing communications in terms of fashion marketing from the perspective of bridal fashion. Are also discussedconcepts such as event marketing, sponsorship and exhibitions …víceKlíčová slova
Fasion marketing Marketingový mix Komunikační mix Reklama Podpora prodeje Vztahy s veřejností Přímý marketing Osobní prodej Segmentace trhu Event marketing Sponzoring Veletrh Marketingový výzkum. Fashion Marketing Marketing Mix Communication Mix Advertising Sales Promotion Public Relations Direct Marketing Market Segmentation Sponsorship Fair Marketing Research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zuye6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Michal KOVÁČ -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová