Ing. Radka Hájková

Diplomová práce

Model formování image destinace

Model of destination image formation
Anotace:
Image destinace je jedním z hlavních motivů výběru destinace a ve světové literatuře je mu proto po zásluze věnována náležitá pozornost. Největší roli hraje právě v otázce opakované návštěvy destinace, která začíná být v současnosti hlavním cílem tvůrců destinačního marketingu. Rozmach internetu přinesl organizacím destinačního marketingu lepší a rychleji dostupnější informace o konkurenci, zároveň …více
Abstract:
Destination image is one of the principal factors of destination selection and there are many articles speaking about this topic in the world literature. Image plays the biggest role for the segment of „repeaters“ which becomes the most important to destination marketers. Difused usage of internet have brought new possibilities to get informations about concurents but at the same time the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta