Zjišťování významu psychologické vzdálenosti při využití kognitivního interview – Veronika TROCHTOVÁ
Veronika TROCHTOVÁ
Bakalářská práce
Zjišťování významu psychologické vzdálenosti při využití kognitivního interview
Determining the interpretation of psychological distance using a cognitive interview
Anotace:
Zapojení moderních technologií v našem každodenní životě stoupá a je stále běžnější, proto není divu, že existuje trend metod užívající elektronické zařízení, či počítače jako prostředek pro psychologické šetření a diagnostiku. Tento trend následuji i já ve své bakalářské práci, ve které pracuji s nově vyvíjeným nástrojem fungujícím v online prostoru. Nástroj je určen pro využití ve školním prostředí …víceAbstract:
The involvement of modern technology in our daily lives is increasing and becoming more common, so it is not surprising that there is a trend towards methods using electronic devices, or computers as a means of psychological investigation and diagnosis. I am following this trend in my bachelor thesis, in which I am working with a newly developing tool that operates in an online space. The tool is designed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TROCHTOVÁ, Veronika. Zjišťování významu psychologické vzdálenosti při využití kognitivního interview. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ
Hana ZICHOVÁ -
Interpretace evropského občanství Soudním dvorem Evropské Unie a její akceptace na úrovni členských států
Pavlína Rybnikářová -
Postoje žáků základních škol k vyučovacímu předmětu informační a komunikační výchova
Filip Halva -
Žákovské postoje ke školním předmětům
Tereza Šamšulová -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Postoje žáků 5. až 9. ročníků základních škol k vyučovacímu předmětu etická výchova
Michaela Spurná -
Postoje žáků druhého stupně základních škol k vyučovacímu předmětu přírodopis
Jana Vlčková -
Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie
Kateřina Švandová