Bc. Jevhen Šorban
Bachelor's thesis
Marketing v oblasti služeb
Marketing of services
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingu v oblasti služeb, konkrétně v oblasti bankovních služeb. Dělí se na dvě části. Teoretická část představuje hlavní termíny z oblasti marketingu a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na vybranou marketingovou kampaň a využití nástrojů komunikačního mixu ve vazbě na cílovou skupinu.Abstract:
Bachelor thesis is devoted to marketing in services, particularly in banking services. It is divided into two parts. The theoretical part presents the main terms of marketing and marketing services. The practical part is focused on selected marketing campaign and the use of communication mix in relation to the target group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eyykq/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Bankovní služby pro seniory v České republice
Kristýna Vavřičková -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky
Jan Smolík -
Bankovní produkty a služby pro municipality
Monika Pařezová -
Základní bankovní služby a informační toky
Kseniia Kashirskaia -
Adaptace fintech aplikací poskytujících bankovní služby
Lukáš Bartoš