RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA – Dita GEROVÁ
Dita GEROVÁ
Bachelor's thesis
RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA
FAMILY AS A FACTOR INFLUENCING THE CHOICE OF APPRENTICESHIP OR STUDY
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Rodina jako faktor působící na výběr učebního oboru či studia" pojednává o rodině jako o faktoru, který do jisté míry ovlivňuje jedince při jeho výběru střední školy, plánování kariéry s následnou volbou povolání. Práce se tedy konkrétně zaměřuje na to, do jaké míry se rodina podílí jako působící faktor na této volbě dospívajícího jedince. Teoretická část bakalářské práce …moreAbstract:
The bachelor thesis Family influence on the field of study and education of individuals focuses on the family as a factor which to a certain degree influences one´s choice of high school, career planning, and career choice. We pay attention to what degree the family participates in the decision-making process taken by an adolescent. The theoretical part deals with the attributes and the system of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GEROVÁ, Dita. RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Volba vyššího sekundárního vzdělávání dětí v kontextu aktuálních rodinných situací
Hana Veselá -
Pedagogika Marie Montessori a její charakteristické atributy při výuce v první třídě základní školy
Marcela Konieczná -
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ
Filip Motejl -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Petr Caska -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek