RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA – Dita GEROVÁ
Dita GEROVÁ
Bakalářská práce
RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA
FAMILY AS A FACTOR INFLUENCING THE CHOICE OF APPRENTICESHIP OR STUDY
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Rodina jako faktor působící na výběr učebního oboru či studia" pojednává o rodině jako o faktoru, který do jisté míry ovlivňuje jedince při jeho výběru střední školy, plánování kariéry s následnou volbou povolání. Práce se tedy konkrétně zaměřuje na to, do jaké míry se rodina podílí jako působící faktor na této volbě dospívajícího jedince. Teoretická část bakalářské práce …víceAbstract:
The bachelor thesis Family influence on the field of study and education of individuals focuses on the family as a factor which to a certain degree influences one´s choice of high school, career planning, and career choice. We pay attention to what degree the family participates in the decision-making process taken by an adolescent. The theoretical part deals with the attributes and the system of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GEROVÁ, Dita. RODINA JAKO FAKTOR PŮSOBÍCÍ NA VÝBĚR UČEBNÍHO OBORU ČI STUDIA. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Volba vyššího sekundárního vzdělávání dětí v kontextu aktuálních rodinných situací
Hana Veselá -
Pedagogika Marie Montessori a její charakteristické atributy při výuce v první třídě základní školy
Marcela Konieczná -
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ
Filip Motejl -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Petr Caska -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek