Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí – Bc. Martin Kostelník, DiS.
Bc. Martin Kostelník, DiS.
Bakalářská práce
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Methods of SEO and SEM and their adoption in Czech online environment
Anotace:
Cílem práce je analyzovat způsoby jak zvýšit efektivnost a přínos internetové reklamy a tato zjištění prověřit na konkrétním podniku. Práce se zaměřuje na oblast optimalizace www stránek pro vyhledávače a dále pak na proklikovou reklamu. Na konkrétním podniku hodnotí ekonomické výsledky před optimalizací a po ní. Z PPC reklamy se snaží vybrat nejefektivnější nástroje.Abstract:
The goal of the work is to analyse the ways how to increase effectiveness and benefit of an internet advertisement and to prove those findings on a particular enterprise. The work is aimed at the field of optimization of www pages for search engines and then for pay per click advertising. It evaluates the economic results in the particular enterprise before optimization and after it. It tries to choose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h5e77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTELNÍK, Martin. \textit{Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/yj0g3w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Návrh marketingové optimalizace www stránek
Patrik Chytil -
Tvorba WWW stránek malé firmy
David Sitek -
Elektronická podpora seminářů předmětu Optimalizace
Jana ČÍŽOVÁ