Internetová reklama, možné formáty a využití – Petr Bednarski
Petr Bednarski
Bachelor's thesis
Internetová reklama, možné formáty a využití
Internet Advertising, Potential Formats and Usage
Anotácia:
Tato bakalářská práce obsahuje přehled používaných druhů internetové reklamy, které mohou být použity k propagaci na internetu. Cílem této práce je jednotlivé formáty charakterizovat, zmínit výhody i nevýhody a vyhodnotit z nich vítěze, typ reklamy, z pohledu efektivnosti. Velký přínos této práce spočívá v dotazníkovém šetření, které proběhlo jak na straně zadavatelů (reklamních agentur), tak na straně …viacAbstract:
This thesis consists of different forms of the Internet marketing strategies. The aim of this thesis is to evaluate these different approaches, provide advantages and disadvantages and to recognize the most effective one. It contains a survey carried out on both marketing agencies and the Internet users. As a practical part of this thesis, there is an example of social media marketing used on Facebook …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Zverejniť od: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bednarski, Petr. Internetová reklama, možné formáty a využití. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information technologies in administration
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Martin Kostelník -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Posouzení efektivity internetové reklamy podle druhu použitého média
Pavel Fantyš -
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Lenka Krausová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Monika Zemánková -
Regulace reklamy na internetu
Jan Svitavský -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Barbora Piknová -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková