Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ – Mgr. Dominika Zbořilová
Mgr. Dominika Zbořilová
Diplomová práce
Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ
Reading literacy level of fifth grade pupils on primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úrovní čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ na začátku školního roku. V teoretické části této práce jsou shrnuta teoretická východiska nutná pro vymezení problematiky čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně ZŠ a přiblížena mezinárodní výzkumná šetření PISA a PIRLS zjišťující úroveň čtenářské gramotnosti žáků prvního i druhého stupně ZŠ. Empirická část této práce obsahuje …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on reading literacy levels of fifth grade pupils on primary school at the beginning of the school year. The theoretical part summarizes the theoretical basis necessary to define the issue of reading literacy of primary school pupils and international research surveys PISA and PIRLS determining the level of reading literacy of primary and secondary school pupils. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/znf5u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti ve 2. vzdělávacím období s využitím regionálních textů
Markéta Vorlická -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků s LMP na 2. stupni základní školy
Yvona Bartoňková -
Využití moderních společenských her k rozvoji čtenářské gramotnosti
Ondřej Mitrík -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Kateřina Horylová -
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ