Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie. – Valéria Sztojka
Valéria Sztojka
Diplomová práce
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.
Language quality of spa and wellness publicity in Czech Republic including glossary of relevant terminology.
Anotace:
Vybranou oblastí pro výzkum v dané diplomové práci je oblast wellness a lázeňských služeb. Výzkum se zaměřuje na zjištění, analýzu a výsledné hodnocení jazykové úrovně reklamních sdělení v turistickém průmyslu, konkrétně v propagaci lázeňských a wellness služeb. Cílem diplomové práce je sestavit podrobný přehled o jazykové úrovni reklamních sdělení, poskytnout kritické hodnocení pomocí podrobného rozboru …víceAbstract:
Selected areas for research in this thesis are the area of wellness and spa services. The research focuses on identifying, analysing, and final evaluation of the language level of advertisements in the tourism industry, particularly in the promotion of spa and wellness services. The thesis aims to draw up a detailed overview about the language level of the advertisements, provides critical evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12993/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Eva Mičková
- Oponent: Mgr. Dana Kolářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZTOJKA, Valéria. \textit{Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/yjhdum/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Marketingový mix společnosti DHL
Ondřej Kastner -
Anglicko-český glosář terminologie integrované marketingové komunikace
Jitka Tůmová -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová