Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie. – Valéria Sztojka
Valéria Sztojka
Master's thesis
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.
Language quality of spa and wellness publicity in Czech Republic including glossary of relevant terminology.
Abstract:
Vybranou oblastí pro výzkum v dané diplomové práci je oblast wellness a lázeňských služeb. Výzkum se zaměřuje na zjištění, analýzu a výsledné hodnocení jazykové úrovně reklamních sdělení v turistickém průmyslu, konkrétně v propagaci lázeňských a wellness služeb. Cílem diplomové práce je sestavit podrobný přehled o jazykové úrovni reklamních sdělení, poskytnout kritické hodnocení pomocí podrobného rozboru …moreAbstract:
Selected areas for research in this thesis are the area of wellness and spa services. The research focuses on identifying, analysing, and final evaluation of the language level of advertisements in the tourism industry, particularly in the promotion of spa and wellness services. The thesis aims to draw up a detailed overview about the language level of the advertisements, provides critical evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12993/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Eva Mičková
- Reader: Mgr. Dana Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZTOJKA, Valéria. \textit{Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.}. Online. Master's thesis. Praha: University College Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/yjhdum/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Marketingový mix společnosti DHL
Ondřej Kastner -
Anglicko-český glosář terminologie integrované marketingové komunikace
Jitka Tůmová -
Fotografická tvorba, resp. video obsah ve službách reklamního trhu
Kira Smirnova -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová