Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka – Bc. Kristýna Girlová
Bc. Kristýna Girlová
Bachelor's thesis
Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka
Visuals for teaching culture in French language textbooks
Anotácia:
Daná bakalářská práce se týká tématu vizuálních prostředků pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka. Práce se dělí na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou, za nimiž následuje jejich propojení. V teoretické části popisuje, proč je nutné zařadit výuku reálií do učebnic cizích jazyků. V praktické části se zabývá učebnicemi francouzského jazyka, které jsou vybrány dle předem stanovených …viacAbstract:
Given bachelor thesis discusses the topic of visual aids for teaching facts about country in French language course books. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical, followed by their interconnection. The theoretical part depicts the reason for placing the teaching of country facts into foreign language course books. The practical side is concerned with French language course …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kzo2o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - French Language
Práce na příbuzné téma
-
Notes on the Influence of the French Language upon the English Language with Special Regard to Everyday Vocabulary
Marek Šír -
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Použití básnických textů pro rozvoj komunikační kompetence ve výuce ruštiny na středních školách České republiky
Tatiana Savchenko -
České kulturní paradigma ve výuce češtiny pro cizince na úrovni A2 podle SERR
Šárka Hrdinová -
Testování jazykové úrovně A1 dle CEFR
Ivana Niklová -
Testování jazykové úrovně A1 dle CEFR
Ivana Niklová