Ing. Karolína Vyhlasová

Bakalářská práce

Analýza nákupního chování spotřebitelů

The analysis of consumer buying behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce je převážně zaměřena na spotřebitelské chování před rokem 1989 a po roce 1989. První teoretickou část tvoří rozbor spotřebitelského chování, jako celku. Zaměřuji se na pojmy marketingový mix, spotřebitelské chování, psychologie zákazníka atd. Samozřejmě do těchto pojmů patří i mnoho podskupin, které jsou stejně důležité. Druhá část bakalářské práce tzv. aplikační část se zaměřuje …více
Abstract:
This bachelor thesis is foremost focused on the topic of consumer´s behaviour before 1989 and after 1989. The first part of thesis analyses behaviour of consumers in general. I explain the key words - marketing mix, consumer´s behaviour, consumer´s psychology etc. There are many other terms related with these key words that are important as well. The second part of thesis is entitled Aplication part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace