Bc. Tereza Kořínková

Bakalářská práce

Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot

Digital competence of teachers in the context of the educational needs of the information society: a case study of the Masaryk elementary school in Lanžhot
Anotace:
Práce zkoumá digitální kompetence učitelů na případové škole MZŠ Lanžhot. Teoretická část se věnuje definicím digitálních kompetencích z různých hledisek. Pojednává o tom, co je od učitele v informační společnosti očekáváno a jaká by měla být jeho transformace. Na celé téma je nahlíženo v souvislosti s evropským prostředím, které velmi zasahuje do českého vzdělávání. Primárním zdrojem se stal rámec …více
Abstract:
Main focus of the thesis is to assess digital competence of teachers in Masaryk elementary school in Lanžhot. The theoretical part is focused on the definitions of digital competence from different points of view. The roles of teachers in information society and how the roles should be transformed are discussed in this thesis. The whole topic is analysed in the context of European society which has …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Michal Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta