Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot – Bc. Tereza Kořínková
Bc. Tereza Kořínková
Bakalářská práce
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Digital competence of teachers in the context of the educational needs of the information society: a case study of the Masaryk elementary school in Lanžhot
Anotace:
Práce zkoumá digitální kompetence učitelů na případové škole MZŠ Lanžhot. Teoretická část se věnuje definicím digitálních kompetencích z různých hledisek. Pojednává o tom, co je od učitele v informační společnosti očekáváno a jaká by měla být jeho transformace. Na celé téma je nahlíženo v souvislosti s evropským prostředím, které velmi zasahuje do českého vzdělávání. Primárním zdrojem se stal rámec …víceAbstract:
Main focus of the thesis is to assess digital competence of teachers in Masaryk elementary school in Lanžhot. The theoretical part is focused on the definitions of digital competence from different points of view. The roles of teachers in information society and how the roles should be transformed are discussed in this thesis. The whole topic is analysed in the context of European society which has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rihk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘÍNKOVÁ, Tereza. \textit{Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/yjtazf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Informační instituce soustavy VTEI po roce 1989 - transformace, nebo zánik?
Kristýna Juránková -
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
Fortune Nwaiwu -
E-learning - případová studie
Vlastimil Boura -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Příležitosti k organizačnímu učení: případová studie
Jana Rychlíková -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Predikce psychofyziologických proměnných strojovým učením: případová studie na predikci mentální únavy neinvazivními zdroji měření
Vojtěch Formánek -
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
Karolína Kolčavová