Způsob komunikace a využití potenciálu dobrovolníků v Moravské galerii v Brně – Bc. Štěpánka Minárová
Bc. Štěpánka Minárová
Master's thesis
Způsob komunikace a využití potenciálu dobrovolníků v Moravské galerii v Brně
Ways of Communication and Use of the Volunteers' Potential at the Moravian Gallery in Brno
Abstract:
Cílem práce je zaměření se na způsob komunikace a využití potenciálu dobrovolníků v rámci Moravské galerie v rámci uvedení praktického příkladu. Práce zkoumá dobrovolnický program ve vybraných kulturních institucí se zaměřením na muzea a galerie. Zaměřuje se také na situaci dobrovolnictví v zahraničních kulturních institucích, odkud čerpá potenciál pro rozvoj dobrovolnické činnosti v českém prostředí …moreAbstract:
The aim of this thesis is to examine the methods of communication with volunteers and the utilization of the potential of volunteers within the Moravian Gallery as a concrete example. The work examines the volunteer programs of selected cultural institutions with a focus on museums and galleries. It also focuses on the situation of volunteering in foreign cultural institutions, from which it draws …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tt08v/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2018
- Supervisor: Mgr. David Balarin
- Reader: Mgr. Jan Špaček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery
David Červinka -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
Hynek Mayer -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová