Využití sociální sítě IBM Connections pro účely terciárního vzdělávání – Maksym Verteletskyi
Maksym Verteletskyi
Bakalářská práce
Využití sociální sítě IBM Connections pro účely terciárního vzdělávání
Usage of social network IBM Connections for the purposes of tertiary education
Anotace:
Daná bakalářská práce se zabývá sociální sítí IBM Connections a možností její integrace v rámci výuky na univerzitě (VŠE). Na síť je nahlíženo především z pohledu uživatele. Je definován pojem "sociální síť" a popsány přínosy sociálních sítí organizacím. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření. Na jeho základě jsou testovány některé předpokládané hypotézy ohledně využívání sítě, je provedeno …víceAbstract:
This thesis is focused on the social network IBM Connections and on possibilities of its integration into the educational process at the University of Economics in Prague. The network is scrutinized from the user's perspective. The term "social network" is defined and benefits of social networks to organizations are described. In analysis part a survey is statistically processed and analyzed. On its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Monika Barton
- Oponent: Karel Koliš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Návrh sociální sítě se sportovní tématikou s využitím technologií Java Enterprise Edition
Petr BACKSTUBER -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones