Jakub Král

Bachelor's thesis

Fashion marketing mladých start-upů

Fashion marketing of young start-ups
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam a aplikaci fashion marketingu v prostředí mladých a začínajících start-upů v oblasti módy. Klíčovým cílem je prozkoumat, jak tyto nové módní značky využívají marketingové strategie pro zvýšení povědomí a prodeje. Práce se dále zaměřuje na důležitost sociálních médií a jejich roli v moderním fashion marketingu, včetně vlivu na zákaznické chování. Zároveň se práce …more
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the meaning and application of fashion marketing in the environment of young and budding start-ups in the field of fashion. A key objective is to explore how these new fashion brands use marketing strategies to increase awareness and sales. The work also focuses on the importance of social media and their role in modern fashion marketing, including the influence on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Lucie Charvátová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON