Jakub Král
Bachelor's thesis
Fashion marketing mladých start-upů
Fashion marketing of young start-ups
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam a aplikaci fashion marketingu v prostředí mladých a začínajících start-upů v oblasti módy. Klíčovým cílem je prozkoumat, jak tyto nové módní značky využívají marketingové strategie pro zvýšení povědomí a prodeje. Práce se dále zaměřuje na důležitost sociálních médií a jejich roli v moderním fashion marketingu, včetně vlivu na zákaznické chování. Zároveň se práce …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the meaning and application of fashion marketing in the environment of young and budding start-ups in the field of fashion. A key objective is to explore how these new fashion brands use marketing strategies to increase awareness and sales. The work also focuses on the importance of social media and their role in modern fashion marketing, including the influence on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Lucie Charvátová, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Fashion – móda, která neexistuje
Lucie Kulhánková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši