Branding – Its History and New Challenges – Bc. Kirill Denissov
Bc. Kirill Denissov
Master's thesis
Branding – Its History and New Challenges
Branding – Its History and New Challenges
Anotácia:
Tato práce zkoumá pojem branding z teoretického i praktického hlediska. Obsahem práce je historický přehled pojmu, fáze vývoje brandingu od raného bronzového období až po moderní časy, současné přístupy k procedurám brandingu v marketingovém prostředí. Cílem práce je definovat problémy a příležitosti související s brandingem a představit teorii možných řešení uvedených problémů pomocí sekundární analýzy …viacAbstract:
This thesis explores the concept of branding from theoretical and practical viewpoints. The contents of the thesis include a historical overview of the concept, the stages of development of branding from the Early Bronze Age up until modern times, contemporary approaches to the branding procedures in the marketing environment. The aim of the thesis is to define the problems and opportunities related …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nk60f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Rukopisný kancionál sign. L3304 z Muzea Regionu Valašska: repertoárová analýza
Veronika Hromková -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Single Sign-On for Kentico Xperience CMS Administration Login
Tamás Sándor -
Implementace single sign-on autentizace pomocí protokolu SAML v2
Manh Hung Tran -
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Klára Suchoňová