Interní komunikace a její problémy uvnitř organizace – Tereza Fixová
Tereza Fixová
Bachelor's thesis
Interní komunikace a její problémy uvnitř organizace
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou interní komunikace uvnitř organizace. Pomocí nestrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření byl proveden průzkum fungování interní komunikace uvnitř vybrané organizace. Provedeným průzkumem bylo zjištěno, že společnost je vedena více nadřízenými, a pracovníci, zejména pak sdílených služeb, mají problém s nejednotností systému, dále tento systém vyvolává rozdíly …viacAbstract:
This thesis describes the issues of internal communication inside of an organization. Research was performed using unstructured conversations and questionnaires in order to reveal function or dysfunction of internal communication inside selected company. The research has revealed that the company is led by multiple superiors and employees, especially in shared services, have problem with disunity of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ykbx1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace vnitrofiremní komunikace
Dagmar Horáková -
Analýza vnitrofiremní komunikace organizace z perspektivy MBTI
Magdaléna Zelená -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Tomáš KLAPUCH -
Názory zaměstnanců na systém interní komunikace v organizaci
Zuzana Šebečková -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Návrh komunikace ve vybraném podniku z pohledu etického leadershipu
Adam Sisr -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová