Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o. – Ing. Lucie Marečková
Ing. Lucie Marečková
Master's thesis
Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.
Promotion Mix of GORDIC s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat současný komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o. a posoudit účinnost vybraného prvku, kterým je odborný firemní bulletin GORINFO. První část diplomové práce je teoreticky zaměřená na hlavní specifika marketingové komunikace, samotný komunikační mix a nejdůležitější pojmy týkající se marketingového výzkumu a statistických metod vyhodnocení získaných dat. V …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the current promotion mix of GORDIC s.r.o. and assess the effectiveness of the company bulletin called GORINFO. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The former focuses on marketing communication, promotion mix, and the most important terms relating to market research and statistical methods of data evaluation. The latter contains a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marečková, Lucie. Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Implementace a back-test obchodní strategie využívající základní statistické metody na Forexu
Daniel Stašek -
Statistické metody pro vyhodnocení motivace zaměstnanců v podniku
Zuzana Koucká -
Statistické metody pro hodnocení kvality zdravotní péče
Kateřina Hejcmanová -
Chemometrické metody v plazmové spektrometrii
Veronika Faltusová -
Metody pro modelování rozšíření druhů
Václav Nevrtal -
Určování věku jelení zvěře (Cervus elaphus) dle Mitchellovy metody (Mitchell, 1963) a její srovnání s odhadem věku v myslivecké praxi v oblasti Šumavy
Luboš Kaufman -
Moderní metody a přístupy prostorové ekonometrie k modelování dynamiky trhů práce
Petr Kukuczka -
Evoluční algoritmy s využitím metody Novelty search
Adam Ulrich