Ing. Lucie Marečková

Master's thesis

Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.

Promotion Mix of GORDIC s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat současný komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o. a posoudit účinnost vybraného prvku, kterým je odborný firemní bulletin GORINFO. První část diplomové práce je teoreticky zaměřená na hlavní specifika marketingové komunikace, samotný komunikační mix a nejdůležitější pojmy týkající se marketingového výzkumu a statistických metod vyhodnocení získaných dat. V …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current promotion mix of GORDIC s.r.o. and assess the effectiveness of the company bulletin called GORINFO. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The former focuses on marketing communication, promotion mix, and the most important terms relating to market research and statistical methods of data evaluation. The latter contains a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Marečková, Lucie. Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN