Způsoby integrace žáků z marginalizovaných skupin – Bc. Iveta Krištofová
Bc. Iveta Krištofová
Bachelor's thesis
Způsoby integrace žáků z marginalizovaných skupin
The way of integration of the pupils from marginal groups
Abstract:
Práce se zabývá přípravnými třídami a jejich vlivem na školní úspěšnost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zkoumá vliv docházky do přípravných tříd na rozvoj dětí a také jejich školní integraci. Zároveň se zabývá institutem asistenta pedagoga. Snaží se odpovědět na výzkumnou otázku: Jsou přípravné třídy účinné v překonávání překážek školní neúspěšnosti dětí z marginalizovaných skupin a opravdu …moreAbstract:
This work deals with preparatory classes and its influence on school success of children from socially disadvantaging background. It is focused on their progress and integration due to these classes. It also deals with the institute of pedagogic assistant. It tries to respond the question: Are the preparatory classes effective in overcoming school handicap of children from socially disadvantaging backround …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Petr Pabian, Th.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krištofová, Iveta. Způsoby integrace žáků z marginalizovaných skupin. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Humanities / Community Studies
Theses on a related topic
-
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková