Public relations vybrané firmy – Bc. Františka Kařízková
Bc. Františka Kařízková
Diplomová práce
Public relations vybrané firmy
Public Relations of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pleva s.r.o., především na její public relations. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definována teoretická východiska daného tématu pomocí rešerše odborné literatury. V praktické části je nejprve představena firma a její firemní identita, následuje popis jednotlivých používaných nástrojů marketingové komunikace a …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication of the company Pleva s.r.o., especially on its public relations. The work is divided into two parts. The first part defines the theoretical base of the issue is defined by literature search. In the beginning of the practical part, the company and its corporate identity are introduced, followed by a description of used tools of marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kařízková, Františka. Public relations vybrané firmy. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Název
Vložil
Vloženo
Práva