Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol – Bc. Petra Hedlová
Bc. Petra Hedlová
Diplomová práce
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
The Education Mathematics of Students with Hearing Impairment at The Upper Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vymezením specifik výuky matematiky u žáků se sluchovým postižením na druhém stupni základních škol. V rámci výzkumného šetření, které proběhlo prostřednictvím hloubkových rozhovorů se sedmi pedagogy matematiky učících na školách pro žáky se sluchovým postižením, došlo k odhalení základních metod a forem práce, kteří tito pedagogové volí právě pro výuku žáků se sluchovým …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the indication of the specific of education mathematics of students with hearing impairment at the upper primary school. The research survey, which was conducted on the deep interviews with seven mathematic teachers of schools for students with hearing impairment, revealed the basic teaching methods and forms, which teachers choose for teaching students with hearing impairment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tt0mk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro základní školy / Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol
Práce na příbuzné téma
-
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Učební motivace u studentů se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Petra Vaňková -
Vzdělávání žáků s Downovým syndromem v oblasti matematiky s využitím výukové metody dle Netty Engels (muzikoterepie ve výuce matematiky)
Zuzana HLAVÁČKOVÁ