Bc. David Vincenc

Diplomová práce

Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace

Building corporate identity using marketing communication tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nástroji marketingové komunikace a korporátní identitou společnosti Hermès. Hlavním cílem práce je navržení a následné zpracování corporate identity a podpory prodeje, které by mělo napomoci zviditelnění společnosti na trhu a v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce bude zaměřena na nástroje marketingové komunikace. Praktická část práce bude mířit na představení společnosti …více
Abstract:
The thesis deals with marketing communication tools and corporate identity of Hermès. The main objective of the thesis is to design and then elaborate a corporate identity and sales promotion that should help the company's visibility on the market and in the competitive environment. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication tools. The practical part of the thesis will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní