Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. David Vincenc
Bc. David Vincenc
Diplomová práce
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Building corporate identity using marketing communication tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nástroji marketingové komunikace a korporátní identitou společnosti Hermès. Hlavním cílem práce je navržení a následné zpracování corporate identity a podpory prodeje, které by mělo napomoci zviditelnění společnosti na trhu a v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce bude zaměřena na nástroje marketingové komunikace. Praktická část práce bude mířit na představení společnosti …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communication tools and corporate identity of Hermès. The main objective of the thesis is to design and then elaborate a corporate identity and sales promotion that should help the company's visibility on the market and in the competitive environment. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication tools. The practical part of the thesis will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy