Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. David Vincenc
Bc. David Vincenc
Master's thesis
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Building corporate identity using marketing communication tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nástroji marketingové komunikace a korporátní identitou společnosti Hermès. Hlavním cílem práce je navržení a následné zpracování corporate identity a podpory prodeje, které by mělo napomoci zviditelnění společnosti na trhu a v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce bude zaměřena na nástroje marketingové komunikace. Praktická část práce bude mířit na představení společnosti …moreAbstract:
The thesis deals with marketing communication tools and corporate identity of Hermès. The main objective of the thesis is to design and then elaborate a corporate identity and sales promotion that should help the company's visibility on the market and in the competitive environment. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication tools. The practical part of the thesis will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy