Bc. David Vincenc

Master's thesis

Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace

Building corporate identity using marketing communication tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nástroji marketingové komunikace a korporátní identitou společnosti Hermès. Hlavním cílem práce je navržení a následné zpracování corporate identity a podpory prodeje, které by mělo napomoci zviditelnění společnosti na trhu a v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce bude zaměřena na nástroje marketingové komunikace. Praktická část práce bude mířit na představení společnosti …more
Abstract:
The thesis deals with marketing communication tools and corporate identity of Hermès. The main objective of the thesis is to design and then elaborate a corporate identity and sales promotion that should help the company's visibility on the market and in the competitive environment. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication tools. The practical part of the thesis will …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní