Michal KOSŤUN

Bachelor's thesis

Prodejní strategie společnosti DuPont

DuPont sales strategy
Abstract:
Předložená bakalářská práce s názvem ?Prodejní strategie společnosti DuPont? analyzuje prodejní strategii a mezinárodní marketing produktové řady práškových barev Alesta?, která se používá na průmyslovou vnitřní i vnější povrchovou úpravu materiálů. Hlavní metodou zde použitou je situační analýza, díky níž autor popisuje konkrétní trhy, vyhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy, a provádí analýzu …more
Abstract:
The bachelor thesis entitled "DuPont sales strategy" analyses sales strategy and international marketing of powder coatings products group Alesta?, which is used for industrial interior and exterior finish materials. The main method used here is a situation analysis, through which the author describes specific markets, evaluates internal and external environment of the company and analysing competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOSŤUN, Michal. Prodejní strategie společnosti DuPont. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management