Analýza nákupního chování na trhu biopotravin – Markéta Jarošová
Markéta Jarošová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu biopotravin
Analysis of Consumer Behaviour on the Organic Food Market
Anotace:
Ekologické zemědělství může výrazně napomoci ochraně životního prostředí, jelikož významně přispívá k trvale udržitelnému rozvoji. Mimo jiné, produkce biopotravin představuje výhodu v menším narušování životního prostředí a zachování biodiverzity, jejíž snižování může vést k poklesu přírodního bohatství a omezení ekosystémových služeb. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění postojů spotřebitelům …víceAbstract:
Organic farming can distinctly help to protect the environment because it is a significant contribution to sustainable development. Among other things, the production of organic food presents a lower threat to the environment and biodiversity. Biodiversity reduction may lead to shrinkage of natural resources and reduction of ecosystem „services“. The primary goal of this thesis is to determine the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Ondřej Hradský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ekologické zemědělství a biopotraviny živočišného původu
Zdenek Škoda -
Ekologické zemědělství
Adéla Pachtová -
Vliv krmné dávky na kvalitativní a kvantitativní ukazatele mléčné produkce u dojnic chovaných v podmínkách ekologického zemědělství
Daniel BRÁCHA -
Problematika chovu dojných koz v ekologickém zemědělství
Marie Hamáková -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova