Iveta Frauenterková

Diplomová práce

Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí

Analysis of factors influencing the sale of cosmetics in the online environment
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat, jak kvalita poskytovaných zalistovacích podkladů ovlivňuje prodeje vybraných kosmetických produktů v partnerských e-shopech.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí na definici e-commerce, porovnání e-commerce v České republice a ve světě a beauty sektor v České republice. Další částí je definice faktorů ovlivňujících …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze how the quality of the provided listing information affects the sales of selected cosmetic products in partner e-shops.This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the definition of e-commerce, comparison of e-commerce in the Czech Republic and in the world and also the beauty sector in the Czech Republic. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Štěpán Oberreiter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81628