Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí – Iveta Frauenterková
Iveta Frauenterková
Diplomová práce
Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí
Analysis of factors influencing the sale of cosmetics in the online environment
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat, jak kvalita poskytovaných zalistovacích podkladů ovlivňuje prodeje vybraných kosmetických produktů v partnerských e-shopech.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí na definici e-commerce, porovnání e-commerce v České republice a ve světě a beauty sektor v České republice. Další částí je definice faktorů ovlivňujících …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze how the quality of the provided listing information affects the sales of selected cosmetic products in partner e-shops.This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the definition of e-commerce, comparison of e-commerce in the Czech Republic and in the world and also the beauty sector in the Czech Republic. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Štěpán Oberreiter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice
Uranchimeg Natsagdorj -
A Security Analysis of the OpenText Content Server Electronic Document Management System
Petr Ježek -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Analýza nákladů a optimalizace logistiky malých e-commerce subjektů jako rozhodující faktor profitability
Lukáš Plojhar -
Realizace e-commerce projektu
Roman Šemora -
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Jan Kmínek -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková