Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu – Bc. Karolína Chárová
Bc. Karolína Chárová
Diplomová práce
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Eye tracking - Consumer shopping behavior when shopping for foodstuff online
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nakupováním potravin na internetu a následným vyhodnocením nákupního chování daného segmentu spotřebitelů. K tomu využívá výzkumnou metodu, která snímá pohyby očí na obrazovce a následně je zpracovává do obrazců, díky čemuž lze odhalit část procesu spotřebitelova kupního rozhodování. První část této práce vymezuje základní teoretické poznatky z oblasti nákupního chování …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the purchase of foodstuff on the internet and the following evaluation of the shopping behavior of a given segment of consumers. To do this, it uses a research method that scans eye movements on the screen and then processes the results into shapes, which can reveal part of the consumer's decision-making process. The first part of this thesis defines the basic theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHÁROVÁ, Karolína. \textit{Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yl41e1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva