Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu – Bc. Karolína Chárová
Bc. Karolína Chárová
Master's thesis
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Eye tracking - Consumer shopping behavior when shopping for foodstuff online
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nakupováním potravin na internetu a následným vyhodnocením nákupního chování daného segmentu spotřebitelů. K tomu využívá výzkumnou metodu, která snímá pohyby očí na obrazovce a následně je zpracovává do obrazců, díky čemuž lze odhalit část procesu spotřebitelova kupního rozhodování. První část této práce vymezuje základní teoretické poznatky z oblasti nákupního chování …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the purchase of foodstuff on the internet and the following evaluation of the shopping behavior of a given segment of consumers. To do this, it uses a research method that scans eye movements on the screen and then processes the results into shapes, which can reveal part of the consumer's decision-making process. The first part of this thesis defines the basic theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHÁROVÁ, Karolína. \textit{Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/yl41e1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights