The CLIL method in international eTwinning Project – Bc. Pavla ARCHER
Bc. Pavla ARCHER
Master's thesis
The CLIL method in international eTwinning Project
The CLIL method in international eTwinning project
Abstract:
This Diploma thesis explores the usage of CLIL in eTwinning projects and the development of key competences during such projects. It consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition CLIL method, international projects and eTwinning including their advantages and disadvantages. The analysis includes the development of key competences during eTwinning projects …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metody CLIL (Content and Language Integrated Learning) v projektech eTwinning a rozvojem klíčových kompetencí během těchto projektů. Skládá se ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na definici metody CLIL, mezinárodní projekty a eTwinning, včetně jejich výhod a nevýhod. Analýza zahrnuje rozvoj klíčových kompetencí během projektů eTwinning …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ARCHER, Pavla. The CLIL method in international eTwinning Project. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Kompetence vedení lidí v praxi projektových manažerů
Zuzana STEINEROVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Distanční výuka dějepisu na druhém stupni základní školy
Michal Mojžíš -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Projektová metoda eTwinning ve výuce anglického jazyka
Aranka SOCHOROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/6/2023