Consumer Behavior - Electric Cars in India – Bc. Maulikkumar Brijenbhai Dave
Bc. Maulikkumar Brijenbhai Dave
Diplomová práce
Consumer Behavior - Electric Cars in India
Abstract:
Every day we come across so many topics and articles which states the importance of E-Car and how Government around the world are implementing policies to promote E-Car to reduce the dependences on oil, decrease greenhouse gasses and improve air quality. The Indian Automobile Industry registered a record sale of 24.6% growth in commercial Cars, these figures are sufficient to pull our sleeves up and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová
Název
Vložil
Vloženo
Práva