Martin Pavlát

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu kulturní akce

Marketing Mix Analysis of Cultural Event
Anotace:
Tématem této bakalářské práce byla zvolena analýza marketingového mixu kulturní akce Lichnovské slavnosti. Cílem práce bylo analyzovat aktuální stav marketingového mixu této kulturní akce Na základě výsledků analýzy bylo pořadateli navrhnuto několik doporučení, jak by mohl zlepšit marketingový mix této kulturní akce. Např. aby byl hudební program kulturní akce založen především na popové a hip – hopové …více
Abstract:
Like a topic of this bachelor thesis was analysis of marketing mix of cultural event "Lichnovské slavnosti". Like a target had choosen analysis of actual marketing mix of this culture event. After analysis i proposed a few recommendation, like for example. change a musical program of this culture event (pop and hip - hop and rap music). Results of this bachelor thesis should be a benefits primarily …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Jana Ostrožná

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod